[100/100] #Blogg100 avklarat

We started from the bottom
and now we here

20140606_blogg100-logotype-finished

#Blogg100 Sista bloggposten i #blogg100, vilket innebär att jag i 100 dagar har levererat åtminstående ett blogginlägg varje dag. Jag har inte lyckats att räkna dagarna dock utan gjorde nån räknemiss vid dag 30 någonstans. Jag har alltså alltid varit +1 den riktiga räkningen. Men vad gör det. Mitt 101 kanske är ditt 100. 😉

Det blev mycket lättare allteftersom dagarna gick, och att använda återkommande poster, som min bevakning av Euvalskandidaternas facebooksidor, och veckan som gått gjorde att en inte varje dag behövde oroa sig över inspiration. Och roligt nog så känns det inte bloggandet så betungande. Även om jag verkligen kommer njuta av att inte behöva ta en halvtimme att knåpa ihop en text, bilder, och kanske lite googlande.

Nu gäller det bara att lära sig att skriva också.

ZeroDarkThirty_001

Pharell_Happy_YellowDance_002

Denna bloggpost är en del av bloggutmaningen #blogg100 Dag 100 av 100
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

