Dag 69

#32DagarKvar Det blir lite metabloggande idag. Mest för att jag är förvånad över att jag kommit såhär långt. 68 dagar en bloggpost varje dag, och lite nu och då har det blivit två. Och det innebär att jag har lite mera än en månad kvar.

Det första jag insett är det här ger en disskutabel effekt på kvaliten. Jag skriver mera, vilket är bra, men snabbare och utan att arbeta med texten, vilket jag skulle behöva. Å andra sidan så finns det en charm i prestaionslösheten. Det är rätt skönt att att bara göra sina 150 nedslag i minuten och sedan vara klar på 15 minuter och klicka "publish".

Annars behöver jag skriva ikapp 13 poster då det finns en risk att jag inte kommer att ha tillgång till internet nästa vecka. Kommer lite spaningar om gif:ar, programtips, med mera med mera

Denna bloggpost är en del av bloggutmaningen #blogg100 Dag 69 av 100
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

