Halvtidssummering av #blogg100 | #blogg100 dag 51

Nu har halva utmaningen gått så det passar bra med en sammanfattning hur det har gått. Kan också passa på att säga att jag inte har lyckats få ut ett blogginläg varje dag. Hittils har jag missat dag 43 (7 mars) och dag 45 (9 mars). Den ena för att jag helt saknade skrivlust och inspiration, den andra för att jag befann mig borta från internet. Men 48 av 50 dagar är rätt bra, och jag tror inte att det kommer att bli så mycket mera tapp än just de här två dagarna.

Visningsstatistiken ser ut som följer. Fick en oväntat topp den senaste dagarna då Visit Åland frågade efter feedback på min kritik på dag 47 bloggpost.

Såklart ska man titta på de fem mest visade inäggen av #blogg100 posterna under den närmaste tiden också:
Rasism, rasistisk, rasist
Vem twittrar på Åland? Repost
Feminism javisst!
Visit Aland -vilka normer ska gälla i reklamen?
Sysslar Visit Åland med arisk turismmarknadsföring?

Det lutar mot att jag behöva skapa en ny blogg om anti-rasism, femnisism, och marknadsföring på Åländska, med en specialbevakning på visit aland. Om jag låter läsaren tycka vad jag ska skriva, vilket låter kind of fun.

 

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

